Virtuel event – Consumer collaboration in times of crisis
JOIN LIVE for exclusive content from our COVID-19 Consumer Community on 9th April!
In times of uncertainty and rapid change, brands may be unsure if and how to integrate the voice of consumers into their decision making. Whilst these unusual times call for unusual measures, the need to stay connected is ever present. Consumer-centricity is key, now more than ever.
Brands can’t just hit the pause button and fade out; instead, they need to keep the connection with consumers in place through digital collaboration.
We’ve put our own community platform to use at this unprecedented time, to provide you with the global voice of consumers today, so that you can make business-critical decisions tomorrow.
We invite you to join future-research expert Tom De Ruyck live on 9th April, to discuss how you can use digital collaboration – ranging from online interviews and digital focus groups to insight communities – to make your business truly consumer-centric, even in times of crisis.
WIN gaat over werken in de context van de nieuwe economie. In de nieuwe economie gaan welvaart en welzijn hand in hand. De nieuwe economie is in ontwikkeling en omvat een breed scala aan onderwerpen en thema’s die van invloed zijn op je werk. Door daar kennis van te nemen bouw je een voorsprong op. Je komt tot nieuwe inzichten en ideeën en je breidt je netwerk uit met waardevolle contacten.
In de nieuwe economie werk je samen. Daarom plaatsen we belangeloos activiteiten, bijeenkomsten en conferenties op de agenda die relevant zijn in dit verband. Je leert dan op een natuurlijke manier de nieuwe economie ontdekken. Dit event is hier een voorbeeld van.