Virtuel event – Employee collaboration in times of crisis

Join our Creative Crowdsourcing in times of crisis virtual event on Thursday April 30, 2020.

Did you know the Chinese word for ‘crisis’ is composed of two characters signifying ‘danger’ and ‘opportunity’? Brands should not be blinded by the today, but should dare think about the tomorrow.

As we currently find ourselves in a highly volatile business environment, the need for creativity in preparation for tomorrow is key.

However, unlocking creativity within an organisation comes with many challenges. Not only is creativity a unique skill, the reality is that 99% of the world’s smartest or most creative people do not work in the same company. The key to success, therefore, lies in sourcing the right people for the right ideas.

We invite you to join us at our virtual event on 30th April, to explore Digital Creative Crowdsourcing. We’ll present the process of going ‘wide and wild’, and will introduce our unique eÿeka network, a global community of 400,000+ creatives.

Learn how to tap into creative collaboration in times of crisis.

JOIN LIVE for exclusive pre-launch access to our latest bookzine!

 

WIN gaat over werken in de context van de nieuwe economie. In de nieuwe economie gaan welvaart en welzijn hand in hand. De nieuwe economie is in ontwikkeling en omvat een breed scala aan onderwerpen en thema’s die van invloed zijn op je werk. Door daar kennis van te nemen bouw je een voorsprong op. Je komt tot nieuwe inzichten en ideeën en je breidt je netwerk uit met waardevolle contacten. 

In de nieuwe economie werk je samen. Daarom plaatsen we belangeloos activiteiten, bijeenkomsten en conferenties op de agenda die relevant zijn in dit verband. Je leert dan op een natuurlijke manier de nieuwe economie ontdekken. Dit event is hier een voorbeeld van.

Volg ons!

@werkinnetwerken #zdha