Webinar Consumer collaboration in the digital age

In this rapidly changing business landscape, keeping in touch with customers is more important than ever before. Being out of touch means losing opportunities, or worse still, it can lead to costly mistakes. But in these times, when social distancing is the new normal, engaging customers requires a digital-first approach.

As a NextGen insight consultancy with over 10 years of experience in running online communities in Asia, we’d like to share with you latest trends, case studies and best practice for a digital-first approach to customer insights. Join us for a free webinar on 8 April 3pm HK/SG time (9AM n the Netherlands) to hear how we can empower people to shape the future of brands through digital collaboration.

On this webinar organized bu Insight Consultancy, you will hear from:

– Mark Alvarez (Managing Director Philippines)

– Tom De Ruyck (Future of Insights Thought Leader)

– Pierre Girard (L’Oréal – Korea Innovation Centre)

WIN gaat over werken in de context van de nieuwe economie. In de nieuwe economie gaan welvaart en welzijn hand in hand. De nieuwe economie is in ontwikkeling en omvat een breed scala aan onderwerpen en thema’s die van invloed zijn op je werk. Door daar kennis van te nemen bouw je een voorsprong op. Je komt tot nieuwe inzichten en ideeën en je breidt je netwerk uit met waardevolle contacten. 

In de nieuwe economie werk je samen. Daarom plaatsen we belangeloos activiteiten, bijeenkomsten en conferenties op de agenda die relevant zijn in dit verband. Je leert dan op een natuurlijke manier de nieuwe economie ontdekken. Dit event is hier een voorbeeld van.

Volg ons!

@werkinnetwerken #zdha