Communiceren in tijden van crisis
Aanstaande donderdag, om 14:00 organiseert MT/Sprout een gratis webinar over communiceren in Crisistijd.
In dit eenmalige live webinar gaat Remy Gieling (hoofdredacteur MT/Sprout) in gesprek met Bas van der Veldt, ceo van AFAS. Bas staat aan het hoofd van het familiebedrijf met ruim 500 medewerkers en meer dan 11.000 klanten. Hij weet met zijn tegendraadse manier van denken ook in crisistijd het beste uit zichzelf en zijn organisatie te halen.
- Wanneer? Donderdag 16 april van 14:00 tot 15:00
- Waarover? Communiceren in crisistijd
- Wie? Bas van der Veldt (ceo van AFAS)
Tijdens dit webinar gaan we in op vragen als:
- Hoe communiceer je helder met je medewerkers, klanten en leveranciers?
- Hoe houd je je organisatie op afstand gemotiveerd?
- Wat is de rol van marketing in crisistijd?
- Hoe gaat werk er in de toekomst uitzien?
En natuurlijk is er veel ruimte voor vragen van deelnemers aan het webinar.
Let op: maximaal aantal deelnemers: 1000. Vol=vol.
WIN gaat over werken in de context van een economie waarin people-planet-profit zijn verbonden. De nieuwe economie omvat een breed scala aan onderwerpen en thema’s die van invloed zijn op je werk. Door daar kennis van te nemen bouw je een voorsprong op. Je komt tot nieuwe inzichten en ideeën en je breidt je netwerk uit met waardevolle contacten.
In de nieuwe economie werk je samen. Daarom plaatsen we belangeloos activiteiten, bijeenkomsten en conferenties op de agenda die relevant zijn in dit verband. Je leert dan op een natuurlijke manier de nieuwe economie ontdekken. Dit event is hier een voorbeeld van.