Linneweever blijft ontwikkelen
Op verzoek van Zeiss Vision heeft Ernest Linneweever 20 collegae opticiens uit Taiwan rondgeleid in zijn winkel. “Alles, maar dan ook echt alles, is digitaal vastgelegd! Het officieuze fotomomentje kostte ook wat meer tijd dan normaal. Maar wat een zalig enthousiast publiek, leuk om te doen! Nu maar een keer bij hun winkels gaan kijken…”, aldus deze smaakmaker.
Linneweever is een uniek merk geworden dat zichzelf blijft verkopen, omdat ze blijven ontwikkelen. Hoe Ernest daarin slaagt, lees je in dit interview. Met als resultaat dat zelfs Taiwanezen de moeite nemen om naar zijn Wateringse winkel te komen.
Op LinkedIn zegt Ernest over zichzelf:
“Ik ben bevlogen, creatief, en associeer heel makkelijk, snel en origineel. Ik houd van contact met mensen en leg heel makkelijk contacten vanuit mijn interesse in de ander of passie voor het vakgebied retail en opticien/audicien. Ik geniet van presenteren en doe dit met passie en put uit jarenlange vakkennis. Ik houd van nieuwe dingen verzinnen en ontwikkelen en onderscheid mij hierin ten opzichte van mijn concurrenten met zeer vooruitstrevende campagnes. Ik ben zeer trend-sensitief en weet dit goed te vertalen op zowel conceptueel als winkelniveau. Men typeert mij als energiek, positief, veerkrachtig, en dat ik altijd 4 stappen vooruit denk. Met mijn enthousiasme weet anderen te motiveren en mee te nemen. Ik heb een sterke visie hoe mijn onderneming een 9+ klantwaarde kan creëren en draag dit met een bevlogenheid en scherp geformuleerde doelen over aan het Linneweever team en alle andere projecten waar ik vorm aan geef.”
Dit is geen gelikt marketingverhaal of op-de-borst-klopperij. Overtuig jezelf door ook een keer naar zijn winkel in Wateringen te gaan.